siaip jau cia distancijos nesilaikymas ir zioplumas. netiketai vadinasi nebuvai pasiruoses netiketai situacijai, tia ka ten uz vairo veiki :) o jei i tema tai man seniai neaisku kodel tokiu kaip juodoji deze nekisa i masinas. na nereikia nedegiu ir tt bet maziuka logeri (tuo labiau kai vikas per cana) ikisti i maziuke dezute kuri kainuos na 100 zaliu. ir lai logina sviesos prietaisus, stabdziu pedala, greiti, vairo pasukimo kampa ir dar kalna parametru. is airbegu gali pasiimti akselerometru duomenis. ir ivikus ivikiui neliktu abejoniu. paemei pora blakboxu i kompa duomenis ir vuolia viskas kaip ant delno. kyla mintis jog kazkam tai naudinga (savotiska samokslo teorija) "Vaidas" <a@b.lt> wrote in message news:ig6ngr$5hu$2@trimpas.omnitel.net... > Pigiau bus nusipirkti kamerą į mašiną (kaina apie 20$ paprasčiausių). > > On 2011.01.07 11:19, Gintas wrote: >> Po nesenos avarijos, kai ikaliau i netiketai skersai pagrindinio kelio sustojusi mokomojo opeliuko subine (jei nebutu kales ant stabdziu-butu spejes pralekti) susimasciau. O negalima butu organizuoti kokiu 5 paskutiniu sekundziu issaugojima video formatu? Na, pvz kamera raso i mikruske kokias 5 sekundes, paskui vel ant virsaus taip be galo. Suveikusi oro pagalve sustabdo rasyma. Kodel to noriu? Todel, kadangi atvaziave mentai, pradejo galvot, kad vos ne as kaltas, tipo opeliukas jau buvo bebaigias manevra. Issaugota info-suteiktu aiskumo tokiais atvejais. O kiek gincu-koks sviesaforo signalas dege avarijos metu? >