Tema: Re: OT LED lemputes
Autorius: virgelis
Data: 2011-01-05 13:04:01
"taupiasias" dauginu is 4, LED dauginu is 8. Tada daugmaz atitinka
kaitrines.
Su LED yra siokiu tokiu niuansu. Jos vis tiek yra krytines (ne visos aisku),
plius balta ar gelsva.
Turiu visokiu:
7W toks burbulas (nezinau kokio tipo LED viduj, greiciausiai galingesni) -
nekryptine (burbulas matinis), sviecia gerai, labiausiai panasi i senuju
lempu sviesa.
3W E14 cokolis(5mm LED-ai isdelioti ratu)- graziai ir tolygiai sviecia.
2,8W, 3W, 4,2W (GU10 coklis) - ryja skirtingai, o mano akim sviecia labai
panasiai (yra niuansas kad LED-ai uzima ta pati plota tik maziausiai
galingoje yra 5mm skersmens LED-ai, didesnio ~4mm, galingiausioje 3mm). Sau
pasidariau isvada kad geriausiai 5mm LED-ai.
Lempu su galingesniais LED-ais (1vnt-1W arba 3W...) nepropoguoju, nes mano
nuomone gaunasi dar labiau kryptine sviesa ir tie patys Watai mano akim
maziau sviecia.:))
Balta yra sviesesne (geriau apsviecia prie tu paciu Watu), bet nemalonesne
ir akis vis tiek kazkaip keistai priima ta sviesa:))

Virgelis