Tema: Re: Sroves ir itampos saltiniu simboliai. Kokius reikia naudoti?
Autorius: Levas
Data: 2011-01-05 00:55:28
kad cia man atrodo ne amerikoniski... Amerikoniskas itampos saltinis- rutuliukas perbrauktas vertikaliai, sutampa su "laidu" isvadais. Sroves saltinis- perbraukimas skersai, nesutampa su "laidu" pajungimu. (paskutine nuoroda mano pirmam poste).
Dar net radau kita varianta, kur du horizontalus bruksniukai, kaip lygybes.
O batarkes simbolis nelabai tinka, kai bandoma pavaizduoti kintamos itampos (sroves) saltini "bendrose" schemoze kur kompleksines varzos paisomos...

--
Bye, Levas