Tema: Re: Ko vertas toks VHS aparatas?
Autorius: eMJei
Data: 2010-12-26 22:13:35
nu tai interente ieskokis informacijos kas vertinga kas ne.. kai
ziurejau del taves sito videko verte , maciau buna tvr-9xx, kaip
suprantu siti dar ausktesnis modelis... maciau parduodamu po 100 euru ir
daugiau.

man asmeniskai butu labai idomu suzinoti kuom jie geresni praktikoje uz
visokius pamenu turejau Samsung su Diamond Head..