Tema: Re: Koki tv - 46" LED'a
Autorius: 123
Data: 2010-12-21 09:38:22
Manau su jusu tinklu kazkas ne taip, arba su grotuvu, dekodavimu, tarpine
iranga. Turiu 100Mbps tinkla. Per TV ziuriu filmus is PC. PC "uzkurtas
serveriukas" (pc share manager) ir ziuriu per tinklo kabeli (nebent TV
playeris nevalgo kokio garso formato, tai per hdmi). filmus siunciuosi kuo
didesnius- 25-32Gb, didziausias 51Gb- ir rodo PUIKIAI.