Tema: Re: Ekonomika
Autorius: KaroliS
Data: 2010-12-19 22:41:54
pas mane yra tik vienas laikrodis ,tv tiunerio,bet ir tas nusistato i
normalu laika pakelus tiuneri is stand-by, kogero reiks ir man taimeriuka
ant tv ir tiunerio pastatyt tuo paciu issisprestu dar viena tiunerio beda ,
per ilgesni laika pradeda gliukint garsas, po restarto atsistato, dviguba
nauda ir elektros turetu susitaupyt ir nebeerzint tiunerio gliukai:)  beje
kiek taimeriukas pats sau elektros vartoja?
bet is kitos puses tas elektros sutaupimas yra toks mizernas palyginus kiek
sukurena tarkim elektrine orkaite:)