Tema: Re: Rac. pasiūlymas jaunimui
Autorius: AMB
Data: 2010-12-18 21:25:02
daro tas katinas ir tycia ir netycia. yra dar ir laptopas, tai jeigu jis
ijungtas ir katinas lieka vienas, tai isitaiso  ant kliaviaturos, jam ten
skaitosi pirtele matyt. o vaikui metai ir keturi menesiai tai jo neina
isaukleti, kad nespaustu man kompo ijungimo, nors aisku ir draudziu tai
daryti, bet jam tik juokas ima kai mato kad esi nepatenkintas.