Tema: Re: auto akk krovimo rezimai
Autorius: <antanas@sargenai.lt>
Data: 2010-12-14 20:53:05
Nezinau kodel, bet mano golf 4 taip irgi dirbdavo ir pora metu as su tuo
jokiu bedu neturejau taip ir pardaviau.
Pamenu kazkada pas tevuko golf I diesel irgi taip budavo ir nieks i tai
demesio nekreipe.
Zodziu ner cia bedos ir nereikia per daug jos ieskoti, nes ne nauja masina,
labai ieskant rasi prie bet ko prikibti.