Tema: Re: elektros kokybe pamastymai
Autorius: svk
Data: 2010-12-14 11:20:01
Beje labai neblogas variantas.
Man irgi mirgėdavo, aš čiupdavau testerį paprasčiausią ir kišdavau į
rozetę. Baisėdavausi, kai matydavau apie 170-180V srovę, tačiau aišku
būdavo, kodėl mirga ir kas blogiausiai - man nuo tokios srovės pakibdavo
routeris ir dingdavo internetas.
Tada ėmiausi paprasčiausiai kiekvieną tokį kartą skambinti į RST ir
registruoti problemą. Po keletos užregistruotų per mėnesį - kitą
problemų, problemos lyg ir išsisprendė :) Tiesa, routeriui irgi nupirkau
impulsinį maitblokį, skirtą 110-230V :)