Tema: Re: Inulinimas vs izeminimas
Autorius: Evaldas
Data: 2010-12-09 09:53:29
Kol pasidarysi įžeminimą palik kaip yra. Tavo situacijoje GERAI padaryta. t.y. geriau nepadarysi.
Darydamas įžeminimą nepamiršk, kad jo varža turi užtikrinti tokią trumpojo jungimo srovę, kad per 0,4sek (tiek nustato taisyklės) suveiktų apsauga.
Sakykim jei automatas 10A C tai momentiškai išsijungs prie 70..80A.  230/80= ~3 Om, bus labai sunku (beveik nerealu) pasiekti tokią varžą, todėl čia pagelbėtų srovės nuotėkio relė.