Tema: Re: Reik ideju del sinchronizacijos
Autorius: Tomas D.
Data: 2010-12-08 13:52:31
ZigBee per tiek nevalina? CC2500 chipukai arba yra kitokiu :) Turiu kaiptik
2 ploksteles aka development boardus, maziukai tokie (gal kokia 2x3cm?), bet
ant jo dar MSP430 uzdetas, tai realiai plokstele dar mazesne gali but. Is to
chipo ishvesta viskas kas priklauso. Galiu developinimui paskolint, su
salyga, kad duosi jo valdymo sourca :) Atstumo islost galima su tinkama
antena.