Tema: Re: Maitinimo blokas
Autorius: Tobis
Data: 2010-12-07 18:27:05
Evaldai, kiek skaitinėju situos newsus esate kvalifikuotas zmogus. Todel
paaiskinkite, kodel ji negali veikti. As, sito nezinodamas daug kur ja esu
naudojes ir viskas puikiausiai veikia. Schema gi visai primityvi, tai is
esmes yra elementarus istakos kartotuvas, kurio apkrovime yra stiprintuvas.
Istakoje turesim mazdaug 6-7V mazesne itampa nei santakoje, kur yra apie
36V. Uzturoje turim per RC filtra gerai nufiltruota itampa, kuria (kiek
mazesne) ir atkartojame, be jokiu pulsaciju. Kas gi ne taip?
Cituojant Galileju - o vis tik ji sukasi!