Tema: Re: varikliuko
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-07 01:14:27
taigi netgi sutartinai nesugebejome konstruktoriu suformuluot tech.  salygu :)))))) Visi tik burbuliavo, kad to but negali ir tiek :) Nagus nusigrausim, jei kada suzinosim, kad kazkas isigijo ir sekmingai naudoja kol magnetai nusilpsta :))))) Geriau jau neateitu ta akimirka , nes klaidas pripazint daug jegu reikia.  Ziu , virs 300m baznycia stenejo, kol pripazino, kad Galilejui be reikalalo i kupra  savo laiku dave  :)