Tema: Re: esr matuoklis samadielka
Autorius: Levas
Data: 2010-12-03 09:31:08
Vakar remontavau keleta ATX. Samadelka matuoklis iskarto parode, kad budincio maitblokio 5V grandines kondikas (470uF x 16V) turi didele varza- nereikejo net islituoti. Nors maitblokis dar veike. Salia stovintis toks pats kondikas buvo geras.

Teko pakeisti, o islituotas neturejo jokiu apsisysiojimo pozymiu. Panasiai buvo ir security video kamerom kur visa kalna ismete bankas- visose kondikas parejes be isoriniu pozymiu is impulsinio maitblokio mikroschemos maitinimo (22uF ... 47uF).

Matuoklis tikrai padeda.

Bye, Levas