Tema: Re: PCB svitinimo lempos sviesos bangos ilgis
Autorius: Remis
Data: 2010-12-03 08:58:11
Su lygintuvu viskas paprasciau ir pigiau, bet ne toks geras galutinis
rezultatas. Sunku sureguliuoti. T.y. arba takeliai isplauke(pastoreja) arba
atsoka. Rezultatas 80 % prognozuojamas Bet mane tai pilnai tenkina - maziau
terliones.Bet tai gerai tinka kai tik sau darai 1 egzemplioriu. Kai reikia
daug - jau geriau su fotorezistu