Tema: Re: Monitoriaus gedimas
Autorius: Levas
Data: 2010-12-02 18:52:07
neaisku kaip realizuota apsauga. Vienas "kontroleris" ir kokios dvi lempos ar kitaip. Nes paprastai jei viena lempa sugenda, tai issijungia visas kontroleris ir lempos aplinkui. Todel sunku nustatyti kuri lempa bloga. Geriausia- paimti kita lempa ir jungti salia... O dabar joukas. Vienas monitorius panasiai neveike, o lempos tai bjauriai integruotos i matrica.... patingejau ardyti, tai i vidu moniko ikisau papildoma lempa ir ji ten sviecia sau ramiai - mikroschemas visas apsviecia. O matricai uztenko ir likusiu lempu. Zmones nepamatydavo kame beda, kol nepasakydavai :)

--
Bye, Levas