Tema: Re: Kiek kainuoja TV remontas
Autorius: Evaldas
Data: 2010-12-01 14:07:03
Kai a ką nors remontuoju man giliai poxui kiek tas daiktas kainuoja turguij ar dar kur nors. Skaičiuoju savo laiką, detales  ir darbo sudėtingumą.
Žinoma, gali ir už dyką taisyt, taip pat kaip sušelpti elgetas kai to pačiam norisi. Tu pagalvok kas bus jei po sutaisymo telikas suges, turėsi taisyt kaip garantinį nes bus kaip Gintui, ir nežinai kiek tas taisymas tau pačiam kainuos. Tokiu atevju geriau visai neimti pinigų ir nepriimti pretenzijų. Bet ir vėl sakys - už dyką taisė tia chujovai padarė.
Šiap normalūs meistrai be 40Lt net TV dangčio nenuiminėja.