Tema: Re: Kokia FM antena?
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-11-30 01:27:12
Veike su simetrizatoriumi ir antenos kabeliu ~15 metru. Ilgesniam kabeliui jau gali reikti
stiprintuvelio, ypac jei gyveni kur toliau nuo transliaciniu bokstu ar uzstoja koks namas.
Beje, reikia ziureti poliarizacija t.y. vertikali ar horizontali antenos padetis. Zinoma
galima ir bandymo budu.
Beje, ka nori pagauti ? Tikiuosi ne kokia stoti uz 100 km ?