Tema: Re: Tauras 2522T+universalus pultas
Autorius: Maratas
Data: 2010-11-18 22:40:07
Nu Tauram gana sunku pultus parinkti, ta prasme sunku nustatyti kokiam
modeliui kuris eina, patys pultai gal nera labai didelis deficitas, tai
Lemona siuo atveju gal ir nekalta.
O del universalaus, tai gal yra kodu paieska? Ten galima prasukineti po
viena koda, arba buna automatine paieska (nors toks pigus kazin ar turi
automatine). Instrukcija skaitei?