Tema: Re: kas cia dabar per maras?
Autorius: Levas
Data: 2010-11-13 12:42:20
apie ta skyscio pavogima tai geriau taip uztikrintai nereikia pasakoti. Nes gaunasi kad pyzdino is vieno fabriko ir paskiau padalino iskarto visiems kinu fabrikams partijos kanalais.

As labiau linkes tiketi, kad tais laikais kaip tik prasidejo grieztesni reikalavimai maitblokiams, ypac CPU core ir daugelis kondiku, kurie pries tai dar islaikydavo tokias apkrovas jau nepavilko. Nes ir "geri" kondikai putesi.

--
Bye, Levas