Tema: Re: Idomu ar apsimo apsiimti krapstyti
Autorius: monaxas
Data: 2010-11-11 20:21:44
O mateij tą kompaktą "gyvai"? Aš suprantu, klausimas gali pasirodyti įžeidžiantis, bet aš pirmąkart pamačiau "valantį" CD gal 2007, tiesa
sakant pirkt mačiau anksčiau - gal 1997 , bet laikiau tai nesąmone(10 metų skirtumas, pats nustebau rašydamas), ir per tuos metus iki dabar  teko  susidurt su optiniais įrenginiais, kuriems tas cleaningcd tikrai būtų padėjęs. Ypač ankstyvojoje stadijoje:
neskaito
dedam cleaningą
oba, skaito. Nu po to dvesia lazeris, apkaltinam cleningą, kad supiso lazeriį ir fsio.

Šiap tai kai nenuskaito kompakto (kai kuriais atvejais) antras bandymas būna sėkmingas, tai tokiem ir cleningas padeda.