Tema: Re: temp sensor TMP121
Autorius: Bleketas
Data: 2009-03-03 17:48:24
as kai prasiausi to termometro tai norejau i2c, ale neapsiziurejau ir
pasiemiau spi. O siaip zadu dar kada lemonoje pasiimti ds18b20 ir
pasimeginti. I lauka, patogiau viena laiduka nei 3 vesti.

jei laidai neparke galima i2c su skirtingais adresasis, arba spi cia turbut
nuo skonio priklauso. buvau rades kazkur palyginima spi ir i2c su pliusais
ir minusais kiekvieno, gali pasiguglint.