Tema: Re: 1394 lizdas
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-11-10 00:56:18
Ta kur foxconnas lyg ir tinka (ju pinoutai skiriasi biski) Atrodo aiksteliu
vietos teisingos visos.. pati jungtis cia issikisus biski,, pas mane ne, jos
neidentiskos, manau sukisiu..
Jeigu neturi daugiau jokiu variantu - imu ta foxconna, jei dar ka rastum su
tokiu pinoutu bet truputi kitu korpusu, gali parodyt :)