Tema: Re: APC UPS akumuliatoriai
Autorius: Guru
Data: 2010-10-29 14:43:22
Tikiu, bet taip... norint tureti normaliai veikianti UPS, 19 coliu spintoje,
kitokie nepageidaujami.
Tuo paciu ir baterijas be problemu pakeistume bateriju komplekto RBC- 24
kaina be PVM pas mus (Baltic Orbis) yra 291,20 Lt tai tikrai gerokai maziau,
nei internetinese parduotuvese, like this
http://www.itbank.lt/RBC24/?name=asc , kur toks komplektas be PVM kainuoja
809,09 Lt , be to UPS-as bus sukalibruotas ir patikrintas, sios paslaugos
kaina be PVM tokiam UPS-ui yra 60,00Lt. Bendra samata be PVM 351,20 Lt.