Tema: Re: PC->servo
Autorius: Liofka
Data: 2010-10-20 10:40:46
Su taip mikrokontroleriais tai pas mane nesusikloste kai prireikia ka
pakonstruoti arba siaip "diedukas prisismine jaunyste" tai pradedu kazka
daryti, o paskui atsiranda rimtesniu problemu ir projektas lieka nebaigtas.
Stalciuje guli kruva stepperiu, servu, du nebaigti sumobotai, kazkoks PIC
mirksiukas ir t.t. ir pan.
Arduino uzkliuvo kad be dideliu darbu galima greitai betkam pritaikyti. Yra
daug gatavu projektu pavyzdziu.