Tema: Re: LabaiNeSpauda-Help....Saldytuvas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-10-20 08:35:10
1. Nepastebesi kaip lenputes sumirksi.
2. Del ventiliu nzn. Originaliai ju neturi buti. Paprastai ventilius palieka
uzsienyje taisytiems daigtams (tinginiai uzsienio meistrai).
Mes tokiu pasijungimu neturime, mauname savo ventikus, paskui nuimame.
Kitokio standarto ventikai. Pildome R600 pagal lenteleje esanty skaiciu.
3. Schemos tikrai nepapaisysiu. Gali buti bilekoks inzinieriu mandrumas,
galvojant schema.
Mano patirtis - kiek prisiziurejau, kaip taiso mano meisteriai. Bet esme
paprasta: auksto slegio puse ir zemo slegio
puse. Aukstoje yra radiatorius, paskui eina y vidu, ten is plono vampzdelio
pereina i storesny, toj vietoj vyksta garavimas
ir gimsta saltis, paskui filtras ir t.t.
Sutaisyt beveik visadada galima. Klausimas ar verta finansiskai.
Jeigu nepasidaro elementariai (tu ten kazka vistiek darei), tada lieka
variantas vezti y dirbtuves.
Daugeis zmoniu nenori vezt ir praso taisyt namuose, bet saldytuva sutaisyti
namie sunku, o dazniausiai
neymanoma. Reikia pirmiausiai nustatyti gedima, kas uztrunka, po to visokiu
priemoniu remontui ir galiausiai
istestuoti ar tkrai pasitaise. Juk nenoretum, kad meistrelis kokias 3 paras
miegotu prie saldytuvo.