Tema: Re: Led prozektoriaus patobulinimas
Autorius: Levas
Data: 2010-09-28 21:49:17
nu tai reikia perdaryti VISKA isskyrus korpusa.

Reikia sumontuoti 2 blokus:
1. LED draiverius.
2. Pakrovimo grandine.

Cia tokie biski "advanced" kuriniai, bet patikek, su rimtais cipais ir rimtai bei patikimai veikia.

Led draiveriu tai pilna schemu. Kur pats atkartojau tai:
http://www.vabolis.lt/2008/11/21/whiteled-aabat/
http://www.vabolis.lt/2007/02/25/balti-sviesos-diodai/
http://www.vabolis.lt/2008/03/20/baltas-led-ir-liion/

gal dar kiek cia:
http://www.vabolis.lt/2008/08/30/nauda-is-mobilaus/

siaip LED draiveriu visas kalnas yra. Naujam projektui isigijau: TPS61165 ir TPS61500 cipuku. Bandysiu paleidineti 10W sviesos dioda: http://www.vabolis.lt/stuff/20100910a.jpg

O pakrovimui irgi visokiu cipu yra. As naudojau Lion batarkes, tai kadangi ju daug turiu, tai jas pakrovineju atskirai kaip AA "pirstelius" ir nenaudoju iskrovimo apsaugos.

O del NiCd/NiMH pakrovejo, tai turiu max712 cipus, bet rankos nebekyla ka nors darytis.

--
Bye, Levas