Tema: Re: Gal kas galit biski nusviesti del akumuliatoriu galingumu
Autorius: Evaldas
Data: 2010-09-26 22:43:07
"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:i7o5gm$rps$1@trimpas.omnitel.net...

> "Ah tai tos pacios, bet kWh daugiau nes kWh = Ah x V"

Nu ir kas cia negerai ? Priminsiu kalba ejo apie nuoseklu jungima. Nuosekliai sujungtos baterijos talpa yra tokia pati kaip vieno elemento, o energijos kiekis didesnis tiek kartu kiek yra elementu baterijoje. Kas cia tau kliuna ?

> ir is viso, kaip gali kisti energijos kiekis  (kWh) priklausomai nuo energijos saltiniu pajungimo budo?
> mistika ne kitaip...

KUR buvo MANO parasyta, kad kinta kWh nuo prijungimo budo ? Be abejo nekinta.