Tema: Re: Naujos NiMh batareikos itampa 0,00V. Ar tai normalu?
Autorius: siGis
Data: 2010-07-23 21:32:42
Tada dar siek tiek apsvieskite. Kaip nupirkti gera?
Sitos yra Hama vokiskos. 1600mAh. Pirktos su 50proc nuolaida. Vienos kaina
4,5Lt. Uz tokius pinigus matyt ir neverta tiketis kazko gero. Nors uz 6Lt
vienetui esu nupirkes labai geru akumuliatoriu. Jos tikriausiai ir
nenaudojamos genda, bet nera jokio uzraso su nurodyta galiojimo data. Tiesa
yra kazkoks neaiskus uzraselis 'HD:02-12'. Sakykim ant kronos yra aiskiai
rasoma iki kada galioja.