Tema: Re: Reikia kietu disku remontuotojo kontaktu (hdd.exe?)
Autorius: bigT
Data: 2010-07-21 11:17:07
  Apie hdd.exe atsiliepimas visiskas PZDC!

Situacija: priduodu hdd Vilniuje, jie persiuncia pas hdd. Nu tut ir
prasideda. Paziuresiu tada, paziuresiu tada.... taip anaip..
Atstatysiu ryt, atstatysiu poryt... Finale pratempe taip apie kokia
2-2.5men. Mane galutinai uzp.. sakau siusk atgal.. OK.
Tai siuncia atgal jau kokia 6men. Kiek seniau paskambindavau, tiek jo..
issiusiu jau .. isiusiu....
Zodziu nei disko nei duomenu neturiu.... o diskas net ne mano.... Hardo
savininko akivaizdoj as ir atrodau "graziai"