Tema: Re: rugstis
Autorius: KaroliS
Data: 2009-03-01 22:12:32
del takeliu isiplojimo tai turbut per stipriai spaudi , man vietom irgi taip
gavosi , bet blyn as savo plokste gal kokius 6 ar  7 kartus bandziau uznest
piesini tai vis kas nors blogai gaunasi , ir itariu nuo printerio  nemazai
priklauso kaip gausis, nes spauzdinau keliais skirtingais printeriais su
kiekvienu skirtingai gaunasi