Tema: Re: Emergency kit
Autorius: Evaldas
Data: 2009-02-27 07:39:45
"trukt uz vadziu ir vel is pradziu". Sneka apie LED maitinima sitame
newsgupe jau sukasi ciklu.
Pirmasis devaisas skirtas liuminescencinem lempom todel tau visai netinkamas
(sunku buvo paskaityti datasheeta ?).
Variantas skrosti "gera daikta" visai neatrodo kvailas, kai nera supratimo
kaip tai pasidarytio paciam. Tuo paciu pamatytsi kaip buvo
galima pa(si)daryti :)