Tema: Re: LED lemputės
Autorius: Techno
Data: 2009-02-24 18:54:51
Nafig tokie bajeriai :) Ne mano stilius :) Reik eit i pasa paziuret - gal as
ne lietuvis :)
Jei rasiu tokiu, kokiu reik - bandysim patestuot :)

Beje gal zinai kazka apie halogeniniu lempuciu patvaruma ? Cia uztaikes
akcija tris tokias
(http://www.senukai.lt/p.php/apsvietimo-prekes-oxid/lempos/halogenines-lempos/energij-taupanti-halogenine-lempute-zvakute-28w-e14.html?alist_tab=articles)
ar panasias nupirkau, tai jau zinau, kad smugiu nemyli - galva uzkliudzius
sietyna, viena kaip mat nudvese. Idomu per kiek mazdaug laiko jos naturaliai
nustimpa :)