Tema: Re: HELP dėl laptopo batareikos
Autorius: Levas
Data: 2010-07-16 10:41:09
dello akcininkai gali sugalvoti deti dallaso cipus i akumus ar koki kita
slamsta...

"wolfas" <vilkasa@centras.lt> wrote in message
Buvo priimtas sprendimas : iš ebay už 30 svarų 9 celių akumas paimtas ...
senesniem lenovo laptopams iš ebay'aus ėmė papigiai akumus ir džiaugiasi
dabar chebra, tai aš ir sakau, kad ardyt už tokią kainą neapsimoka ... o
Dello akcininkai vis tiek palanges grauš