Tema: Re: Smulkus perlitavimas
Autorius: AS
Data: 2010-07-13 11:33:54
On 2010-07-13 11:15, Soros wrote:
> jei koloneles tos paprastos po 20Lt tai tai nesuk galvos niekam ir sau ir
> pirkis naujas.
> kad ir su subu jau kainuoja tik kokia 80Lt. tikrai pajusi skirtuma jei buvo
> tos paprastos...
> sekmes

Sekmes ieskant nauju? ar...?

Buciau dekingas, jei galintis ta kazkam smukmena galetu padaryti
padoriai. Noras ne uz aciu ar alaus buteli. Koloneles truputi egzotines
Klipsch 2.0, kainavusios apie nepilnus 600 litu. Jokios panasios man
taip negroja, nebent einama link normaliu koloneliu su stiprintuvu. Apie
eilines su subu nekalbu, ten vie bosas ir cypiantys auksti. Beda su
jomis, kad palyginus greitai pradejo brasketi, sukiojant garso
rankenele. Kol buvo garantines, pakeite i naujas tokias pacias, bet
istorija lygiai ta pati, tik jau jos nebe garantines. Tai va ir kilo man
toks noras. Kas galetu pagelbeti? Kiek tai turetu kainuoti?