Tema: Re: Nuotekio reles
Autorius: tarzan
Data: 2010-07-01 12:16:03
Atsibudom?
Jau sakiau, kad klausimas ne tame, ar statyti. Klausimas, kelias statyti.

"RimasOK"  wrote in message news:i0hffl$9mm$1@trimpas.omnitel.net...

Bute stovi jau 10 metų ties įvadu. Per tuos 10 metų suveikė keletą
kartų, tad manu nesamonė statyti tik tam tikrom patalpom. Jei saugoti,
tai visą butą.
Keista, kad žmonėm elektros išsijungimas atrodo didesnė bėda nei rizika
nuo kokio prietaiso ar rozetės ne vonioje.
Be to turbūt kur kas dažniau žmonėms elektra išsijunginėja nuo eilinio
trumpo sujungimo ar srovės viršyjimo, bet kažkodėl nieks nesako, kad
reik atsisakyt saugiklių, kad neišsijunginėtų šviesa :)