Tema: Re: SALE: PIC dev kitas
Autorius: WoraZ
Data: 2010-06-21 18:46:06
Tikras bizniz :) Gauni dovanu ir parduodi uzh parduotuves kaina. Katalogu ir
taip galima gaut.
Rinkciausi pirkima ish Farnelio :)

"Justas P" <justas@nospam.lt> wrote in message
Tai kad maniskis siandien kaip tik is cia pat ir atkeliavo. Gavau is ju
dovanu, bet kadangi man PIC'ai nepatinka tai ir noriu kam nors
perleisti. Dar Farnellio reklamines medziagos galesiu prideti - A1
dydzio plakata su kalendoriu ir pora katalogu ;)

Sakykim, kadangi dezute buvo atidaryta - kaina 140 lituokliu