Tema: Re: mosfet ar relyte
Autorius: Levas
Data: 2010-06-18 18:00:52
:)

As dar naudojau P+N poreles is LCD monitoriu. Viename korpuse ir P ir N kanalo mosfetai sudeti.
Panasus i situos http://www.vishay.com/docs/74483/si5904bd.pdf
Sprendziant is to, kaip PCB pajuoduoja aplink juos, jie tikrai nebijo karscio.

Labai patogu jei reikia koki totem pole pasidaryti.

--
Bye, Levas