Tema: Re: Evaldui
Autorius: Evaldas
Data: 2010-06-17 20:16:31
Taip, yra įstatymas kurį nurodė Levas. Labai įdėmiai jo neskaičiau, bet rodos ten nėra reikalavimo privaloma tvarka išpirkti ar parduoti, yra reikalavimas pasiūlyti išpirkti. Be tkuriuo atveju galiu lažintis, kad nebus taip kaip planuojama išpirkti visi sodų tinklai.
Nei VST nei RST tų sodų nereikia, purtosi kaip velnias kryžiaus. Bet dabar kai vėl abu valdomi valstybės tai darys kas liepiama. Bet kliūtis daro ir darys abi pusės ir sodininkai ir VST (RST).
Ir aš nemokamai siūlau verslo planą - greitu laiku vartotojai kurių leistina galia yra 30kW ir daugiau elektrą pirks biržoje. Jei turės pakankamai smegenų tai sodų bendrijos iš to gali išlošti, pirkdamos elektrą biržoje, o ne tiek kiek VST iš kiekvieno atskirai paprašys. Tik kvailys gali dabar savo noru atiduoti tinklą VST.