Tema: Re: Dideliu procesu automatizavimas/vizualizavimas imoneje...
Autorius: Altruistas
Data: 2010-06-01 10:49:01
"klausiu" <alius_k@yahoo.com> wrote in
news:htirpq$ief$1@trimpas.omnitel.net:

> Tai jis, jei neklystu, daugiau orientuojasi i ta "nezinoma" Citect
> Scada ;) Ir siaip daugiau link pardavimu, tiekimo, nei link
> programavimo/aptarnavimo paslaugu.

p. Liudgardas is Bejer Electronics man atrodo daugiau dirba su Mitsubishi valdikliais (Softas - Melsoft GX
Developer ir SCADos) ir HMI.
Siaip sau p. Evaldas teisus - paziurek ir i sita brenda. As, pav. pradejau su Mitsubishi del to kad
nekados neturejau problemu su ju daznio keitikliais Rusijos ir Baltarusijos imonese (duonos kepimo
gamyklos) Kiti dega , o sitie stovi ir veikia sau..:) Todel ir pameginom dirbti su Mitsubishi PLC. Jokiu
priekaistu.
Yra savo niuansu , kaip ir visur - bet siaip sau tai skonio reikalas. Vienintelis dalykas - as nekados
nepradeciau kazka kurti su "samodelkom" . Paaiskejo kad jau ir tokiu yra :) Vienu zodziu nepirkciau
"preke lietuviska" (nezudikit) -  gyva gamyba yra rimtas reikalas. Siemens, Mitsubishi, Omron. Yra
pigesnis variantas - Delta serijos valdikliai ir HMI su nemokamu (!!!) softu . Tai taivanietiskas PLC - ir
gana geras.
Bet nezinau kaip ten su SCADA. Siulo Hidroteka (Kaune)