Tema: Re: Evaldai
Autorius: Miegapele
Data: 2010-05-31 17:00:16
a pas mane buvo sujungta mano skydelyje i kruva, plius papildomai prie namo
izeminima sukaliau. trenke tiek skalbyne, tiek kai kurie kiti prietaisai
metaliniu korpusu(dilgino ypac jautresnius piliecius) nors nuotekis
nesuveike nei karto. dar idomu jog dilgino sviestuvelis metaliniu korpusu
kur jokio rysio su zeme negalejo buti. uzpiso tas dilginimas, izeminima
palikau prijungta tik prie nuosavu suvarytu armaturu ir bedos pasibaige.
varzas elektrikai matavo nama priduodant ir tiko.