Tema: Re: klausimas apie diplomus ir sertifikatus
Autorius: Tomas D.
Data: 2010-05-02 22:10:52
1 var. Kaip pas mus informatikos bakalaurai tampa elektronikos magistrais,
tai gal ir elektronikos bakalauras gali but elektros magistru? :) Siuo
atveju 2 metai.
2 var. Nueini pas dekana ir kalbiesi, esi baiges elektronika, tariesi ka
uzskaitys, tada ziuri is kokiu moduliu tau gaunasi skolos, po to daug
susimoki, ir ziurek gal iseina prasisukt eksternu i vienus metus :)
Itariu abu variantai su universitetu nedomina, bet tokiu norimu 6-12men
kursu as nezinau.