Tema: Re: „sproginėjo“ kolonėlės ir nutilo: klausimai
Autorius: Sins
Data: 2010-04-29 11:08:03
On 04/29/2010 09:47 AM, Vitoldas wrote:

> [...]
> kolektorius-emiteris. galima ir su multimetru dar
> stiprinima matuoti, jei tranzas geras ir labai norisi ;-)

> ne. geriau ishlituoti. ir reikia talpumo/ESR matuoklio.
>
> Čia turiu nVIDIA FX5200 AGP su keliais
> sunkiai pavyks atspet. matuoti reikia. ir nera prasmes matuoti
> kondiko varzos, kai jis shuntuoja mazu itampu/dideliu sroviu grandines,
> aka CPU/GPU core voltage. ten gi mosfetais viskas dar apkabineta, ir
> kitokia specializuota elektronika tipo daugiafaziais/ daugiaitampiniais
> impulsiniais stabilizatoriais.
> jei kondikas apsipurslaves - vienareiksmiskai reikia keisti.

Labai ačiū už atsakymus, beveik viską supratau :)
Tik priminei, kad pakeitus vieną tranzistorių stiprintuvas nebūtinai
pradės stebuklingai veikti :(

Aš kažkaip kreivai įsivaizdavau, kad tas saugiklis maitblokyje saugo tik
nuo perkrovų iš rozetės pusės... Turbūt dėl to, kad stiprintuve yra
sveikas saugiklis (bet stipresnis ir lengviau keičiamas - 250V 6.3A).

> Gal kas nors nori dovanų šios vaizdo
>
> na tai pats tuos kondikus pasikeisk gerais su kiek didesne maitinimo itampa
> ir amnalogisku talpumu ir zinoma LOW ESR. turesi videokorta :-)
> o jei Kaune ir dovanu - galiu priglausti.

Turiu dar tokią vieną normaliai veikiančią, tai šitos neprireiks arba
bent tingėsiu žaisti. Tiesa, seniai seniai jos nugarėlėj įbrėžiau su
atsuktuvu per kelis miniatiūrinius kontaktus, bet po to vaikai dar daug
lošė CS@1024x768. Taip, Kaune, be to šiandien važinėsiu Centre ir
Savanoriais - galėčiau užvežti (paštas tikras, jei ką).