Tema: Re: Gal kas turit praardyta xbox ir galit pamatuot?
Autorius: RolF2
Data: 2010-04-28 19:27:17
Teisingai rebolinus veikia viskas puikiai ir ilgiau nei naujas , o kas del tu "profesionaliu" perlitavimu kur kiekvienam skelbime , tai duodu i kepure prisikt , gal 1 nu gal 2 ir sugeba pilnai perlituot ta GPU , visi kiti elementariai pakaitina ta chipa ir aisku tiketis kad veiks nera pagrindo :) tingiu cia daug rasinet (jei pasikapstysi cia newsuose rasi mano fotke imesta su apsioksidavusiom GPU kojom), zodziu nenuemus chipo nesutaisysi kad veiktu ilgai...
Prasinest nenoriu, nes jau ir taip ten islupinejai visus kondikus su mosfetais, plius dar greiciausiai bus jau ir pats GPU mires ...