Tema: Re: Paaiskinkit schemos paskirti
Autorius: Guru
Data: 2010-04-26 22:18:52
Tai 12,5V parametrinis stabilizatorius. Tranzistorius Q235 atlieka itampos
komparatoriaus funkciją, kur 5,6 V stabilitronas yra atramine itampa yra
lyginama su isejimo itampa, kuri i si komparatoriu paduota per dalikli
R310/(R310+ R321). Vienintele nesamone sioje grandineje ira ranka parasyta
iejimo itampa 12V. Pagal schemoje duotus parametrus si itampa turi buti
tirai diddesne uz stabilizuojama itampą...