Tema: Re: atmega programatoriukas
Autorius: saimhe
Data: 2010-04-26 19:09:37
> taigi sulipdziau programatoriu pagal sita schema http://www.elektronika.lt/schematic/theme/67/21/

  Oho! Kažkaip buvau nepastebėjęs, kad įmanoma dirbti per com portus
ir orientavausi į TwinAVR bei lpt, dėl ko būtų tekę traukti iš sandėliuko
senesnį kompą ;)

> tarp gnd ir reset buna ~1.9V

  Kas gaunasi, kai bazės rezistorius prijungtas prie +5, arba įžemintas?

> tarp gnd ir clock  ~1.6V
(...)
> tarp gnd ir miso ~3.9V
> tai speju nebuna cia nei loginio vieneto nei nulio, taigi reikia jungt papildoma maitinima?

   Kodėl nematavai, kiek yra tarp gnd ir vcc? Papildomo reikia tada, kai
šaltinis nepaveža ir jo įtampa nusėda.
   Jei nori žmoniško patikrinimo -- rask softą, kuris leis porte junginėti
kojas po vieną. Tada matysi įtampas ant jungties bei ant proco, ir ar
jos deramai keičiasi. Būtų bepigu ieškoti montažo klaidų ir taip toliau.
Negi PonyProg tokios funkcijos neturi?
   Hyperterminal, esantis windowsuose, galbūt padės. Bet geriau tiktų DOS
laikų terminalinė programa (viena tokia būdavo prie Norton Commander).
Vienžo, DTR turėtų keistis, atidarant portą. RTS tikriausiai irgi, galbūt
reikės pažaisti su "hardware flow control" porto nustatymuose. TXD didžiąją
dalį laiko (paprastai 9 bitai iš 10) persijungs į kitą būklę, naudojant
funkciją "send break". DSR+DTR tikrinami iš kito galo -- prijungiant #9 ne
prie proco, o prie 0 arba +5V.

--
  saimhe