Tema: Re: dvipusis 2,4V-kaip?
Autorius: Gintas
Data: 2010-04-26 15:58:32
negraudink vartodamas zodi chlamas :) 105-os taigi negrazios, kitos jau plastmasineje dezeje. O  stai 407 man grazios,  kvadratines, ciferblatai du sviecia. As tokia salia B&O galeciau pastatyt, jeigu lentyna nelinktu nuo svorio :))) Kazin ar greit rysiu reguliavimo tarnyba prisistatytu, jei ijungciau siuntimo rezima? Kai prades analogines TV isjunginet, kam ten betrukdys? :))))