Tema: Re: Taisantiems mobilius telefonus
Autorius: E-Zyz
Data: 2010-04-23 14:19:35
>o nebandei ziureti to chipo datashyta? nes tikrai nzn del sms at komandom
>ir apskritai nieko apie klonus nezinau :) apart to kad sh :P

  Na, sh tai sh, bet mano atveju tiktu idealiai :) Pumpuoju 2 gigus info,
gal bus kas naudingo, bet siaip tai nieko padoraus siuo klausimu nerandu.
Sakau, pilna informacijos, kaip mikrofono garsa keisti ir t.t., bet niek,
kas link SMS, naudojant AT komandas.
  Plius, dar reikia issiaiskinti, kaip prisijungti, nes ant PCB yra 4
prisijungimo taskai, bet niekaip nepazymeti. Per viena is ju pajungtas LED,
vienas zeme, kiti 2, speju Rx ir Tx. Reiks bandyt, gal prasnekes. O gal cia
tik flashinimo kabeliui pajungti, zinok dabar...

> beje man tau butinai kvadbandas?

  Deja, butinai, nes reikia, kad veiktu ir JAV, esant reikalui. Ir kuo
mazesnis, ypac plonesnis...

cust.software@gmail.com
Programavimo darbai:
  draiveriu, isorines aparaturos valdymo
  programu ir pan. rasymas (Win, Linux
  OS; PC, embedded platformos).
Elektronines aparaturos kurimo darbai,
CPLD, FPGA programavimas.
P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :)