Tema: Re: req: Belaidis termometras
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-04-21 01:10:38
Sensorius sekmingai veikia plastikiniame maiselyje. Aplamai turiu 2 panasius
irenginius, kitas nepypsi. Esu stipriai nusivyles 433MHz veikianciais
prietaisais. Tie 30m matyt atviroje erdveje. Minetas Denveris stovi
virtuveje, istrizai iki sensoriaus, kuris lauke yra gal 4 metrai. Jeigu
tiesiame kelyje, tai yra selektyvinis langas. Bet namas medinis ir galetu
tos bangos apeiti. Per para buna 3-4 kartai po pusvalandi kai jis nemato
sensoriaus. Vienas is kartu visada is ryto. Galeciau pagalvoti, kad kazkas
kaiminysteje maiso. Daznio paderinti neimanoma. Siaip jeigu jau veikia tai
ir ~20 metu neproblema, tik neturi buti kelyje lango.
Kitas anksciau buvo naudojamas kaip sis - lauke. Problemos buvo tos pacios.
Paskui buvo naudojamas kitos patalpos (viduje) monitoringui. Ziurint
istrizai atstumas apie 5-6 metrus, bet kelyje masyvi knygu spinta.
Dazniausiai nieko nerodydavo. Siuo metu pastatytas 2a, tiesiai virs imtuvo,
atstumas 2m - rodo visa laika.
Tikrai ne bateriju problema. Taciau abu sie prietaisai tai tiksliausi
termometrai name. Vienas kito sesoriu nemato. Abu gali tureti po 3
sensorius. Na kas cia dar.
Bypas man jau atsibodo tai nebenaudoju. Tarkime nustatau bypa ties -15, tai
atsidurus ties ta riba ima pypseti: kelis kartus ir nutyla, bet jei
nepaspaudi, vel kartoja po 5 minuciu, cia kaip funkcija snooze. Paskui
temperatura vos soktelna iki -14.9 ir vel pazemeja iki -15, ir vel pypsi.
Yra galimybe nustatyti ir zadintuva.
Pirkta buvo Vilniuje pagal skelbima, moketa apie 80 piginu pries 5-6 metus.
   Gal Tu geriau pasakyk ka nori padaryti ir tada gal minciu atsiras kaip
tai issipresti. Ir dar pasakyk kokia temperatura nuri matyti/girdeti.

"siGis" <s@s.s>
> "Drambliukas"
Vadinasi