Tema: Re: paremontuoti LCD monika (Vilnius) - part2
Autorius: dariusia
Data: 2010-04-28 23:53:27
Tai kaip ten su tuo tavo moniku ? Nusprendei ka su juom darysi?

--
Darius Pečiulis
Biuro technikos inzinierius

HP,Canon,Samsung,Xerox biuro techniko remontas, kasečių pildymas.
LCD monitoriu remontas.
Skaitmeninės spaudos darbai.

http://www.skelbiu.lt/prekes/dariusia

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5069 (20100428) __________